Byl osud vzducholodi skrytý v číslech a jejím názvu?

vloženo: 22. 09. 2016

Tentokrát bude následující článek z trochu jiného soudku. Podíváme se, jak se dá využít numerologie k rozboru určité události. Pro tento účel jsem zvolila největší britskou vzducholoď, označenou podivným názvem R 101.

Odstartovala na svou první cestu 4. 10. 1930. Dostala se při své cestě do Indie pouze nad francouzské území, kde se její první cesta po pár hodinách stala zároveň i cestou poslední. Obrovský výbuch ji totálně zlikvidoval.  Na palubě bylo 54 osob, mezi nimi řada prominentů včetně britského ministra letectví lorda Thompsona. V troskách žárem pokrouceného kovu našly záchranné čety desítky k nepoznání ohořelých těl. Přežilo jen šest členů posádky, někteří z nich však na následky zranění později zemřeli.

Tolik stručná fakta o tragickém konci plavidla, jež mělo zvýšit prestiž Británie a být jejích chloubou.

Mohl být jeho katastrofální osud příkladem známého Nomen est omen, jméno je osud ? A co datum jeho vzletu? Mohlo se i ono podílet na jejím nešťastném konci?

Podívejme se, co na to odpovídá numerologie.

Jako je jméno dítěte darem od rodičů, tak jakékoliv pojmenování věci je darem od jejích tvůrců. Takže máme název daný písmenem R a číslem 101. Kombinace čísel a písmen je smíšenou energií, jejíž vlastností je projev na hmotné úrovni. Písmeno R má hodnotu 2, k tomu připočtené dvě jedničky z čísla 101 (2) dávají dohromady č. 4. Nula mezi dvěma jedničkami poškozuje a ztěžuje  projev tvořivé síly čisté jedničky. Nula dělá všechno horší. Čtyřka vibruje s Uranem, který reprezentuje individualismus, originalitu, vynalézavost (to vše velkolepá vzducholoď zhmotňovala!), ovšem je také číslem náhlých, nečekaných událostí včetně úrazů a nehod. Spolu s osmičkou tvoří dvojici, která vymezuje osud a určení, stejně tak indikuje osud 8 a4 pokud stojí samostatně. Jsou to čísla osudová a všude, kde se projeví a kam se „nacpou“, je třeba zpozornět.

Víme, že na první cestu odstartovala 4. 10. 1930. Tady se k první 4 (její název) přidružuje další 4 (den). Letopočet sám o sobě dává součtovou 13, po redukci tedy opět č. 4. To už jsou tři 4 v jednom jediném údaji! K samotné třináctce se po staletí váže pověra o nešťastném číslu. Třináctka je číslem převratu a je spojena s mocí, která, je-li užita k sobeckým, prospěchářským cílům, přivolá zkázu.  Opakováním jednoho stejného čísla a jeho vibrace, naší 4, povaha energie a jeho vliv se násobí! Tři čtyřky vážící se k jedné a téže věci = zkáze vzducholodi, jsou víc než pouhá hříčka či souběh jakýchsi náhod, na něž tak rádi všechno svádíme, když si nevíme rady. Kosmické univerzální zákony pojem náhoda či nahodilost neznají. Vesmír je řád ve zdánlivém chaosu. Čísla jsou řád. Všechno v kosmu se řídí zákonem o příčině a následku, chcete-li zákonem akce a reakce. Co se vysílá, to se násobeno vrací zpět, v dobrém i ve zlém. Dá se to také vyjádřit zákonem přitažlivosti.

Vzducholoď od samého začátku provázely podivné okolnosti a jakoby zlé prokletí. Všechny okolnosti kolem ní se „spikly“. Už její výstavba nebyla bez problémů. Jak jsem si dohledala, motory způsobovaly při vyšších otáčkách vibrace gondol, což se podařilo odstranit jen za cenu značného zvýšení hmotnosti. Stavitelné kovové vrtule nebyly včas připraveny, a tak nezbylo než použít obyčejné dřevěné. Potah lodi nevykazoval potřebnou elasticitu a balonety s nosným plynem měly sklon se v tělese lodi pohybovat a odírat se o potah. Vývoj některých řídících a navigačních systémů se zpožďoval a výsledky dílčích zkoušek byly značně neuspokojivé.

Ještě zlověstnější však bylo politické pozadí stavby tohoto vzdušného korábu. Ministr letectví lord Thomson údajně tlačil na urychlené uvedení do provozu, protože předpokládal, že projekt sledovaný veřejností ho může v případě úspěchu vynést až na nejvyšší místa. Právě kvůli politickému tlaku vyplula R 101 na první let s nedořešenými problémy. Ty se jí nakonec staly osudnými, stejně jako lordu Thomsonovi, který chtěl fámy o uspěchané stavbě vyvrátit osobní přítomností na palubě.

Jako numeroložka k tomu mohu říci, že na nehodu či nešťastnou událost mnohdy úplně stačí jedna 4, a tady máme souběh hned tří čtyřek, tedy třikrát znásobenou sílu 4. K tomu musíme vzít v úvahu, že povaha planety Uranu, k němuž 4 náleží, je rebelská a reformní. O Uranu se ví, že je planetou rozvrácení a změn starých řádů, myšlení, uspořádání celků apod. Smetá z cesty věci, které nejsou funkční, nejsou perspektivní, nejsou životaschopné. Uran také znamená tvůrčí energii. Novým výtvorům pomáhá na svět tím, že staré ničí, někdy tvrdě a nemilosrdně a celý ten zasahující otřes má sloužit k probuzení a přehodnocení! Povaha jeho vlivu je tedy všechno možné, jenom ne klid, jistota, pohoda.

Tady je na místě položit si otázku: K probuzení a k přehodnocení čeho měla tedy podle povahy č. 4 (x3) a vlivu Urana vést katastrofa vzducholodi?

Odpověď se nabízí už jen v popisu vzducholodi. Byla luxusním létajícím strojem, ke všemu gigantických rozměrů, největší létající stroj na světě. Megalomanský projekt s několika nej. Manifestovaná lidská nabubřelost, okázalost bohatství, kde se na odiv stavěl materiální luxus. Pýcha. Za každou cenu dokázat své chtění! Nikde ani nepatrná stopa o pokoře z tvoření z jiného důvodu, než je zisk, prestiž a politické výhody. A takové počínání neprochází lidskému pokolení bez odezvy (trestu).

Po všem tomto shrnutí nemohu z mého pohledu dojít k jinému závěru, než že si vzducholoď o havárii přímo koledovala vzýváním toho nešťastně zvoleného názvu, opakované číselné vibrace čtyřky s potenciálem náhlé a nečekané události – převratu, rozvrácení. A samozřejmě i svým charakterem, čímž míním její gigantičnost a okázalost. Tragická nehoda měla lidem otevřít oči, přimět je k přehodnocení smýšlení a postojů, i za cenu lidských životů: Podívejte se dobře, co jste stvořili! Na základě jakých pohnutek jste to stvořili! A co z toho vzniklo, k čemu to vedlo!  Poučení a prozření přicházívá často skrze bolest a utrpení ze ztráty lidských životů, protože je to zásah na nejcitlivější místo a tím i nejúčinnější.

Tomuto tragickému konci vzducholodi předcházela jiná, všem dobře známá katastrofa s fatálními následky  –  zkáza lodi Titanik. Když dosadím za písmena názvu čísla, prostým součtem dostanu č. 18! I kdybych nebrala v úvahu další jiná fakta kolem tohoto plavidla, už samotná hodnota jména stačí, aby bylo zaděláno těsto na velmi vážnou potíž. Složené č. 18 má přímo v názvu, co je zač: totiž duchovně-materiální konflikt. 18 je symbolem rozporu – symbolizuje materialismus snažící se ze všech sil zničit duchovní stránku povahu jednotky – lodi (případně člověka). Společný jmenovatel obou lodí a událostí, té vzdušné i té plavící se po moři, je, že šlo o megalomanství: největší parník světa, největší vzducholoď světa, obě luxusně zařízené jen pro bohaté. Chudším a nemajetným nic z toho nenabízely.

Titanik byl spuštěn na vodu 31. 5. 1911. 31 = 4! Ze Southamptonu vyplul 10. 4. 1912 –měsíc duben =  další 4, letopočet dává součtově opět 13 = 4). Jak už jsem říkala, 4 a 8 určují osud tak spolehlivě, až z toho někdy mrazí. Jedna každá a spolu dohromady tím víc.

Už v jiných svých článcích jsem napsala, že čísla mají na náš život a běh věcí mnohem větší vliv a dopad, než jsme stále vůbec ochotni si připustit. To věděly už starověké civilizace, které nebyly tak fanaticky závislé na rozumu a logice jako takzvaná moderní civilizace. Na rozdíl od nás měly schopnost vnitřního vhledu, znaly skryté jevy a uměly „číst“ energie, které jsou za oponou hmotného světa, pro nás neviditelné, takže oficiálně neexistující (nesmysly). Naše smůla. Kdybychom měli širší povědomí o těchto duchovních a ezoterických vazbách, byli trošku obezřetnější a nemysleli jsme si ve své lidské nadutosti, že všechno „přeperme“ svým chtěním, vysvětlíme rozumem a podepřeme hmotnými důkazy, nemusela by v mnoha případech nastávat nešťastná pojmenování, úplně zcestná data k vydání se na cestu, nevhodné volby jmen a dokonce katastrofy, zaplacené lidskými životy. To platí jak pro život na osobní úrovni, tak pro jednotky (věci).

Na tuto lidskou pýchu, neznalost a megalomanii doplatila vzducholoď stejně jako Titanik, jehož tragédii obestírají spekulace (a kdo ví, jestli jde jen o spekulace) o tom, že to byl jeden obrovský podvod krachující pojišťovací společnosti, které se „ztráta“ Titaniku náramně hodila.

Ivana Inšana PÍHOVÁ



Warning: Undefined variable $content in /data/web/virtuals/323367/virtual/www/domains/nineke.cz/wp-content/themes/www/single.php on line 43

Warning: Undefined variable $post_ID in /data/web/virtuals/323367/virtual/www/domains/nineke.cz/wp-content/themes/www/single.php on line 43

Warning: Undefined variable $args in /data/web/virtuals/323367/virtual/www/domains/nineke.cz/wp-content/themes/www/single.php on line 44